only for you
only for you

baran


معبد عشق



من اون شمعم که تو شبهای تنهایی

کنار معبد عشق تو میسوزم

من اون دستم که لبخند جدایی رو

به گلبرگ شقایق ها نمیدوزم

مگه از تو نپرسیدم

که ایا هم خدایی هست؟

اگه عشقس تو این دنیاست

چرا درد جدایی هست؟

میون اینهمه انسان

کجاست ازادی عاشق

مگه زندونه این دنیا؟

که ایا هم رهایی هست

مگه از تو نپرسیدم

که ایا زندگی این بود؟

چرا تا اخرین لحظه

همیشه تلخ و غمگین بود

من اون شمعم که تو شبهای تنهایی

کنار معبد عشق تو میسوزم

من اون دستم که لبخند جدایی رو

به گلبرگ شقایق ها نمیدوزم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





2 / 5 / 1391برچسب:,

  توسط baran  |
 

 



رنگین کمان پاداش کسی است که تا اخرین لحظه زیر باران میماند lovely_nafas2010@yahoo.com


 

اس ام اس عاشقانه
شاخه گل خشکیده
داستان عاشقانه و غم انگیز
جملات زیبای دکتر شریعتی
عکس های فانتزی و عاشقانه
عکس های مذهبی زیبا
سفره خالی...
ببار باران
سوز عشق
رویای واقعی
نیاز...
هیاهو

 

 بی تو با خاطره هات چه کنم...
 خسته شدم
 زندگی باید کرد...
 سوز عشق
 دل
 ببار باران
 باز باران
 جوابم نکن
 دلم تنگ شده
 مینویسم برای تو...
 معبد عشق
 خیانت
 جدایی...
 سلطان قلب ها...

 

4 آبان 1391
3 آبان 1391
4 شهريور 1391
1 شهريور 1391
4 مرداد 1391
3 مرداد 1391
2 مرداد 1391
1 مرداد 1391
5 تير 1391
4 تير 1391
3 تير 1391
2 تير 1391
1 تير 1391

 

baran

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان only for you و آدرس lovely-nb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عکس از اکواریوم های بسیاز زیبا
به یاد قطره های باران
only for you
عجیب ولی واقعی
تبادل بازدید اتوماتیک
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

کاش یه کم بارون بگیره
only for you
عجیب ولی واقعی
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



جاوا اسكریپت


..